نفسم پارسا جوننفسم پارسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

هر روز از زندگی پارسا

4سالگی تا پایان 5سالگی پارسا

1396/8/23 15:12
نویسنده : مامانی
315 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیز دلم ....بعد یه مدت طولانی اومدم دارم واست مینویسم...23اذر96....که هنوز بخاطر زلزله کرمانشاه که 21ام اتفاق افتاد حالم گرفته است و منم سه روزه مرخصی ام و باهم کلی استراحت کردیم و رومخ بودی حسابی عشقولی من....که با خوردن حلقه به چشمت یکم زهرم شد اما خداروشکر بخیر گذشت....
خوب بگم از یه سال گذشته که پیش یک رو تو مهد بهاران تموم کردی و پیش 2رو در مهد دنیای شیرین داری میگزرونی....
زبون بازی و عشقولی بودنت به نهایت خودش رسیده و شیشه خوردن های یواشکیت هم حال خودش و داره تو این سن.....خرچنگ هم که نقش دومش همیشه تو بدترین وضعیت گریه و لجبازیت به داد من میرسه تو وجود کوچولوت ادامه داره....
چهار پنج ماهه پیش سارا میخوابی و از ما جدا شدی....
در کل بگم که دیگه از اب و گل درومدی و میتونم یکم نفس بکشم عشقمممم
چند تا عکس هم تو این مدتی که گذشت میزارم ....ینی فاصله بین 4 تا 5 سالگیت و تولد 5سالگیت که با عمومرتضی و عمورضا خونه دریا گرفتیم.....و مشهد که فروردین 96 رفتیم و کیش شهریور 96...








این عکس و همین لحظه که دارم مینویسم گرفتم و کلی اذیتم کردی














































































کیش شهریور 96

































پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)