نفسم پارسا جوننفسم پارسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

هر روز از زندگی پارسا

عشق من

1391/8/14 12:44
نویسنده : مامانی
406 بازدید
اشتراک گذاری

قلب مامانی وقتی در آغوش میگیرمت و نوازشت میکنم معنی خوشبختی رو میفهمم عزیز دلم وقتی صورتم , لمس میکنی و نگاهمون به هم گره میخوره و لبخندت رومیبینم میفهمم مادر بودن یعنی چه. نمیدونی چه لذتی داره وقتی با تمام وجودم نفس عمیق میکشم و پستونکت که تازه از دهن کوچولوت افتاده رو بو میکنم . احساس میکنم بهترین بو میتونه همین باشه.بعضی وقتا به خودم افتخار میکنم که مادرم و فرشته کوچولویی رو دارم بزرگ میکنم.قربون اون دستها و پاهای کوچوبوت بشه مامان. دوستت دارم پارسای عزیزم.

فدای دستهای نازت بشه مامان

نفسمی .

پاهای قند عسلم تو 5 ماهگیش

 

 

امروز عزیز دل مامان 4ونیم ماهه شده .از دیروز دارم کم کم بهت غذا میدم.Food 3D emoticon از فرنی شروع کردم ببینم دوست داری یا نه خیلی باحال خوردیشکلکهای جالب آروین . بابایی میگه تند تند به پسرم غذا بده ولی میدونم الان هم زوده شروع کردم غذا دادن و بهت عزیزم ولی مجبورم یه ماه دیگه که میخوام برم سر کار  بهت  کم کم غذا بدم که زودتر عادت کنی تا بارفتن من پسر عزیزم بی تابی نکنه.

این هم اولین غذای زندگی پارسا که درست کردم و با دستهای ناز آبجی سارا شروع کرد خوردن

اولین غذای پسملی 14/08/91

نوش جونت عسلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نسیم-مامان آرتین
14 آبان 91 14:29
ای جونم خاله فدای اون انگشتای نازت بشه راستی نوش جونت فرنی که آبجی جون سروش کرده عزیزم به نظرت ما ساکن کجاییم اشتباه فکر نکنی ما ساکن جنوب نیستیم ماتو غرب ایرانیم زنجان
نسیم-مامان آرتین
15 آبان 91 10:14
سلام جیگر خاله ممنون سمیه جون چشم اگه خواستیم بریم مشهد حتما مزاحمتون میشیم شماهم این طرفا تشریف بیارید خانمی من تو شرکت ایران ترانسفو کار میکنم وقتی داشتم میرفتم مرخصی 4ماه بود اما تواون وسطا گفتن شده 6ماه ومنم خوشحال 6ماه موندم خونه راستی خانمی فک کنم شما نظرات وتائئی نمیکنی و میری قسمت آخرین خوانندگان بهتره بری قسمت نظرات تایید نشده ببخشا اینو گفتم