نفسم پارسا جوننفسم پارسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

هر روز از زندگی پارسا

پارسا و شروع شیطنتهاش

1391/8/21 12:25
نویسنده : مامانی
682 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا جون مامان اموز ٤ماه و٢١ روزشه ٩ روز دیگه ٥ ماهت تموم میشه و میری تو ٦ ماه. دو سه روزی هست متوجه میشم داری شیطون میشی جیگر مامان. تو روروئک که میشینی چند قدمی راحت میری و کلی دست و پا میزنی و ذوق میکنی. بابایی حاضر میشه بره بیرون متوجه میشی و باهاش حرف میزنی یعنی منم با خودت ببر. حرف زدنت هم فعلاً شده حرف گ تند تند میگی گیییییییییییییییی .

جدیداً هم بلد شدی  پاهات و بگیری وقتی بابایی واسه دفه اول دید صدام زد تا اومدم کلی بوست کردم و انداختمت هوا .

قربون شیطونیهات بشم من

بعدشم امروز صبح دیدم دستت و اداختی اون طرف و خودت و یکم چرخوندی . دیگه داری یاد میگیری دمر بیفتی عزیز دلم.ای جانم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله فاطی
22 آبان 91 12:48
جیگرررررررررررررررررر این پسملو من بخورم چقدر نازه ماشاله از طرف من هزارتا ماچش کن تا محرم خودم بیام بخورمش. مامان شیطون مطلب رمز دار میزاری که ما نخونیم. قهههههههههههههرررررررررررررررررررررر