نفسم پارسا جوننفسم پارسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

هر روز از زندگی پارسا

7ماهه شدن گل پسر

1391/11/3 13:48
نویسنده : مامانی
657 بازدید
اشتراک گذاری

 

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

قلب برایت آرزو دارم

سعادت را٬طراوت را٬

بهشت و بهترین بهترین ها را.

عزیز روز های من

خدا را می دهم سو گند

که در قلبم برای تو

خدارا آرزو دارم.قلب


جمعه ٣٠/١٠/٩١ روز آخر از ماه ششم پارسای عزیزم بود.و این یعنی یک ماه دیگه با ثانیه ثانیه سپری کردن با پارسای عزیزم گذشتن. بله چشم روی هم گذاشتیم و پسرم ٧ ماهه شد.made by Laie روزها و شبها به سرعت برق و باد میان و میرن و دوباره باید تبریک بگم. عزیز دلم ٧ ماهگیت مبارک.

روزها میگذرن و بزرگ و بزرگ تر میشی. حالا دیگه به حرفای مامانی توجه میکنی. وقتی باهات کلاغ پر بازی میکنیم میخندی و متوجه بازی میشی. عاشق دالی بازی هستی مخصوصاً با بابایی. آنچنان میخندی laugh1.gifکه بارها و بارها صدای خنده ات و ضبط کردم

وقتی سارا دستهات و میگیره و میگه داداشی دس دسی ذوق میکنی و دوست داری باهات دس دسی بازی کنه

جدیداً هم بلد شدی تا میگیم جییییز تکرار میکنیتند تند دییییییییید دیییییییییید

قربون آلمانی حرف زدنت بشه مامان که دل همه رو میبری.

ایشالا ١٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ سال زنده باشی قلب مامان.

این چند تا عکس هم روز اول از ماه هشتم زندگیت انداختم

اینجا به من ذل زده بودی عسلم

اولین شکلات چوبی زندگیت

اینجا هم به بابا نگاه میکردی

دالی بازی بابا و خنده پارسا جونم

اینم توپ پسری که خیلی دوستش داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نسیم -مامان آرتین
2 بهمن 91 8:51
ای جونم،خوش خنده من 7ماهگیت مبارک ای شیرین من
متین من
3 بهمن 91 1:15
وای پارسا چه عکسهای خوشکلی دوسی سمیه جون ببوسش ازطرف من حتمنا
مامان ستیانفس
4 بهمن 91 23:10
پارساجون 7ماهگیت مبارک عزیـــــــــــــــــــــــــــــــزم
متین من
16 بهمن 91 18:48
وای چقدر تو عکسا خوشکل افتاده مخصوصا اخریه وای اگه من تو رو میدیدم که همش این کار ومی کردمو......
قالب های مادام بوفی.......
20 بهمن 91 23:28
قالب با عکس کودک دلبندتون
کورش
25 بهمن 91 19:08
سلام پارسا جون7ماهگیت مبارک باشه.وراستی اب نبات خوردنتم حرف نداره
مامان علیرضا
1 اسفند 91 18:34
خدا این گل پسرو براتون حفظ کنه