نفسم پارسا جوننفسم پارسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

هر روز از زندگی پارسا

قدووزن 7 ماهگی

1391/11/7 13:41
نویسنده : مامانی
577 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شنبه ٧/١١/٩١ مرخصی گرفتم تا من و پسملی یکم با هم خوش بگذرونیم که ساعت ١٢ یهو به ذهنم رسید که باید ببرم خانه بهداشت و یه چکاب کنم قند عسل و. البته با ٧ روز تاخیر.

دوتایی رفتیم که گل پسر مامان یه عالمه ذوق کرد به خاطر بیرون رفتن . وقتی با خانوم پرستار حرف میزدم و از شما میپرسید  ازم سوال کرد جیغ هم میزنه که آنچنان جیغی زدی که  همه برگشتن نگات کردن منم گفتم آره خیلی جیغ میزنه این هم نمونه اش که لپت و کشید و قربون صدقه ات رفت. قربوت پسر مامان بشم که هرجا میریم شیرینی تو نشون میدی به همه. بعدش هم وزنت کرد و بعد هم قد و بعد هم دور سر. خیلی هم ازت تعریف کرد. بعد هم برگشتیم خونه و همون لحظه اومدیم باهم در حالی که روی پام نشستی با هم از چکاب ٧ ماهگیت گفتیم.

فدات بشه مامان.

ای جونم چکاب

قروبن قدوبالات بشه مامان

 

  

تاریخ

سن

قد

وزن

دور سر

٧/١١/٩١

٧ماه و7روز

73

9/600

45

چکاب بعدی هم ٢ ماه دیگه یعنی پایان ٩ ماهگی.                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نسیم -مامان آرتین
8 بهمن 91 8:30
ای جون دلم سمیه جونم آفرین که مامان خوبی هستی وخوب به این جیگر طلا میرسی
مامان یزدان
8 بهمن 91 8:54
متین من
8 بهمن 91 15:27
ماشالا به پارسا جون افرین به این پسرناز که داره روز به روز بزرگترمیشه برای خودش آقایی میشه خداحفظ اش کنه سمیه جون
متین من
11 بهمن 91 0:58
سلام خوبی یک سربه وبلاگم بزن پست جدیدم بخون واقعا ناخواسته بود نمیدونم چکارکنم رمز خصوصی واست میذارم مرسی دوسی واقعا ناراحتم...