نفسم پارسا جوننفسم پارسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

هر روز از زندگی پارسا

میخواهمت

1391/11/16 16:34
نویسنده : مامانی
715 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو میخوام نه واسه اینکه ازش چیزی بخوام

خدا رو میخوام نه واسه مشکل و حل غصه هام

خدا رو دوست دارم نه واسه جهنم و بهشت

خدا رو دوست دارم ولی نه واسه زیبا و زشت

خدا رو میخوام نه واسه خودم که باشم یا برم

خدا رو میخوام نه واسه روزهای تلخ آخرم

خدا رو میخوام نه واسه سکه و سکو و مقام

خدا رو میخوام که فقط

تو رو نگه داره برام

 

دوستت دارم خیلییییییییییییییییییییی

 

                                                  پارسای عزیزم                             

برام هیچ حسی شبیه تو نیست

کنار تو درگیر آرامشم

همین از تموم جهان کافیه

همین که کنارت نفس میکشم

برام هیچ حسی شبیه تو نیست

تو پایان هر جستجوی منی

تماشای تو عین آرامشه

تو زیباترین آرزوی منی !

 

 

پارسای عزیزم در حالیکه ٧ ماه و ١٤ روزش بود حرکتی و نشون داد که هر گز فراموش نمیکنم . من که میگفتم بزرگ شدی دیروز بابایی که  لباس پوشیده بود بره بیرون تا متوجه شدی زدی زیر گریه و من بغلت کردم بعد هم گفتی دد و دستت و بردی طرف بابا و خودت و انداختی بغلش. ما هم حسابی ذوق کرده بودیم بابا هم جو گیر شد و تا آخر شب سه بار این تو رو برد در در.

خیلی جالبه که فقط وقتی بابا میگه در در میری بغلش و بغل هیچ کسی نمیری.

قربونت تو شیرینم بشم که هر روز دل مارو بیشتر میبری.

این روزها هم حسابی لثه پایینت متورم شده و فکر کنم چند روز دیگه دندونهای خوشگلت جوونه بزنه و بیاد بیرون تا بعد از ٤ ماه اذیت شدن هم من راحت بشم هم خودت عزیزم ایشالااااااااا.

شکلکهای جالب و متنوع آروین

دیگه هم مثل آدم بزرگا میتونی بشینی65.gif و منم با خیال راحت به کارام میرسم ولی چون همه چیز و طرف دهنت میبری باید تند تند بیام بهت سر بزنم.

شکلکهای جالب و متنوع آروین

فکر نکنم با این اوضاعی که داری پیش میری چهار دست و پا راه بری چون از دمر افتادن خیلی بدت میاد و میزنی زیر گریه.

عوضش از روروئک خیلی خوشت میاد. همه جا تند تند میری و به همه جا سر میزنی یادش بخیر کجکی راه میرفتی به سختی اما حالا به چشم به هم زدنی همه جارو میجرخی و حتی دنده عقب هم میری. وقتی هم که توپ و میذارم جلوی روروئکت تند تند میری و هولش میدی.

قربون فوتبال بازی کردنت بشم من

بوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نسیم-مامان آرتین
16 بهمن 91 8:45
ای جون دلم چقدر ناز شده این جیگر طلا: * به به میبینم این پسملی هم دَدَری شده
متین من
16 بهمن 91 18:46
وای سمیه جون چقدر ناز شده این پارسا خوشکل ما ماشالا خاله تو از روء روک خوشت میاد برعکس متین تو پست جدیدش گذاشتم تو وبلاگش
خاله فاطی
19 بهمن 91 14:20
جیگررررررررررر این پسرو چه اقایی شده واسه خودش خدا حفظش کنه. انشاله زود دندونات بزنه بیرون و راحت شی گل خاله. دوست دارم بوس بوس
نسیم-مامان آرتین
30 بهمن 91 11:56
عزیزم به مسابقه دعوت شدی بیا تو وبمون
مامان امیر محمد
30 بهمن 91 16:37
سلام عزیزم پسرم تو مسابقه شرکت کرده و برای برنده شدن به رای شما احتیاج داره ممنون میشم به سایت زیر بری و بهش رای بدی کد515 امیر محمد http://shahrekhatere.niniweblog.com/ رای دادی حتما خبرم کن
nasema
20 اسفند 91 20:32
سلام دوست عزیز جهت سفارش تقویم برای نی نی خوشملت زود بیا پیش من باکیفیت و خوشمل باهر طرحی که دوست داشته باشی و تحویل فوری فقط 2000هزار تومان یک هدیه ی ماندگار واسه نی نی شما منتظر حضورگرمت هستم