نفسم پارسا جوننفسم پارسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

هر روز از زندگی پارسا

تقویم 92 پارسا

1391/12/28 9:18
نویسنده : مامانی
499 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان تقویمت مبارکت باشه. نمیدونی  وقتی سفارش دادم و دستم رسید چه ذوقی کرده بودم. آماده اش کردم به همه دوستها و همکارها و فامیل عیدی بدیم. قربون تو پسر شیرینم بشم که بردمت آتلیه ٥٠ تا عکس ازت انداخت هر ٥٠ تا رو میخندیدی. عکاسه حسابی حال کرد میگفت اگر همه بچه ها اینطوری باشن چقدر عکس انداختن راحته.

ای جون مامان عسلم، نباتم، همه وجوووووووووووووووووووووووووووووووووووودم دوستت دارم اندازه نداره آخه بگم چقدر.فقط میتونم بگم

نفسمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی یه لحظه نباشی میمیرم.

اولین عید و اولین تقویم پسملم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله
25 اسفند 91 19:14
خیلی عکسای تقویمت خوشگل شده بوس بوس بوس
نسیم-مامان آرتین
26 اسفند 91 9:24
ای جون چه تقویمای نازی شدن سمیه جون منم پارسال 30-40 تایی تقویم چاپ کردم وبه همه دادن وای همه چه کیفی کرده بودن
نسیم-مامان آرتین
27 اسفند 91 9:26
تق تق فش فشه،فاصلمون کم بشه،هیزم ونفت وآتیش،دوست دارم خداییش،سیب زمینی به سیخه،عکس گلت به میخه، غماتو بیار فوتش کن، کینه داری شوتش کن، هوابهاری میشه،سرما فراری میشه،زردی ازت دور بشه،هر چی میخواهی جور بشه پیشاپیش 4شنبه سوری ونوروز 92 مبارک ایشالا سال شاد وخوبی رو در کنار هم داشته باشید