نفسم پارسا جوننفسم پارسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

هر روز از زندگی پارسا

1392/02/11 روز مادر

1392/2/14 16:15
نویسنده : مامانی
719 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم ؛ عزیزکم ،  بزرگ حامی ام ...

چه عاشقانه عشق را به قلب کوچکم روانه ساختی

به هر کجا قدم گذاشتی ؛

بهار جاودانه ای پر ازگل امید را برایمان تو ساختی ...

همیشه و همیشه و همیشه : پیشمان بمان

روزت مبارک مادرم ...

  روزت مبارک ممادر عزیزم

  جوانی‌هایت را

 با بچگی‌هایم پیر کردم ...

مرا به موی سپیدت ببخش مادر !!!

و خدارا هزاران مرتبه شکر که من هم لیاقت این نام رو داشتم.

خیلی حس خوبیه خیلی. خدا جون دمت گرم مرسی که این همه من و دوست داری.

سارایی و بابایی و پارسا واسم جشن گرفتن و من و غرق شادی و البته برف شادی هم کردن.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نسیم-مامان آرتین
14 اردیبهشت 92 8:54
مهربانیت رامرزی نیست یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینش قلبت را بوسیده روزتان از امروز تا همیشه مبارک
متین من
14 اردیبهشت 92 16:15
روزت مبارک دوست خوبم متن که نوشتیم مثل هم هستش بابا تفاهم