نفسم پارسا جوننفسم پارسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

هر روز از زندگی پارسا

به گل غلتاندن عسلم به همراه جشن اولین دندووووووووووون

1392/2/14 21:25
نویسنده : مامانی
682 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم ، جیگرم، نباتم ،نفس مامان پارسای عزیزم وقتی ده ماه و 6روزه بودی و داشتم بهت آب میدادم صدای دندونت به لیوان آنچنان ذوقی به مامان داد که نمیدونستم از خوشحالی چطوری ببوسمت و نهایتاً 5 بار انداختمت هوا و حالش و بردی حسابی. از اون روز هم بابا و سارا تند تند بهت آب میدن تا صدای دندونت و بشنون.

 

حالا هم که اوایل اردیبهشت همه جا رو بوی گل پر کرده و طبق رسوم 700 ساله پیش دامغان که اولین بهار بچه هارو به گل میغلتانند منم فکر کردم که جشن روییدن اولین دندونت با غلتاندن گل همراه باشه لذتش خیلی بیشتره

 

 

عزیز دلم همینطور که من و مادرهایمان به گل غلتانده شدیم  که بیشتر هم منظور از این کار انتقال شادابی گل به بچه ها دور شدن حساسیت و آلرژی از بدنه حالا نوبت تو پسر گلمه. منم گلهای محمدی باغچه حیاطمون و طی چند روز جمع کردم و واست یه جشن کوچولو گرفتم.

 

5شنبه 12/02/92 مامان مرخصی گرفت و تا ظهر همه کارهاش و هم انجام داد تا بعد از ظهر گل پسرم و ببرم حموم و بندازمش تو گلهااااااااااااااااا. وای خدا خیلی ذوق کردم مخصوصاً آخرش که پول ریختم سرش یه جورایی حس مادر داماد و پیدا کرده بودم.Yellow Head Funny Smiley

 

خدایا یعنی میشه من زنده باشم و پسرم و داماد کنم. ایشالا که بشه چون بزرگترین آرزوم همینه.Yellow Head Funny Smiley

جشن کوچولوی پسرم

این شرشره ها هم آبجی سارا درست کرده

اول مراسم گل غلتان برگزار شد از حموم که آوردمت بنای ناساز گاری گذاشتی تا از گلها که اومدی بیرون ساکت شدی

قربونت بشه مامان چقدر هم خوشگل شده بودی

و حالا جشن دندونی.

بعدهم شروع کردن همه به خوردن آش و ..........

 اینم آقا داماد مامان الهی قربونش برم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان یزدان
15 اردیبهشت 92 8:14
چه زیبا. دست مامانی و آبجی گلی درد نکنه.
نسیم-مامان آرتین
15 اردیبهشت 92 8:50
وای سمیه جون دستت درد نکنه حسابی بهزحمت افتاده بودی معلومه سنگ تمام گذاشته بودی وای این جیگر منم که حسابی ناناز شده بود چه بامزه من تا به حال مراسم گل غلتاندن رو نشنیده بودم ماخانوادگی به گلمحمدی و بیسمی آلرژی دایم کاش میدونستم به آرتین انجام میدادم تا به مامانش نکشه
دختر دلشکسته
16 اردیبهشت 92 16:00
عزیزم ممنونم که به وبلاگم سر زدی همدیگرو بلینکیم
خاله فاطی
16 اردیبهشت 92 22:07
به به مبارک باشه چشن دندون گل پسرمون انشاله دامایت خاله. دست مامان جونت درد نکنه که اینهمه زحمت کشیده. بوس بوس
زیبا مامان پارسا
19 اردیبهشت 92 12:14
سلام.خیلی خوشحالم که یک دوست نی نی وبلاگی دامغانی پیدا کردم.با افتخار شما رو لینک کردم
rasta
21 اردیبهشت 92 20:48
سلام خانومی ، ممنونم که اومدی پیشمون ، مرررررررررررررررررررررسی عزیزمممممممممم لطف داری، ماشالله چه پسری چه گل پسر ناز و بانمکی چه جشن دندونی قشنگی گرفتن واسه این شیطون!! خدا حفظش کنه خصوصی
rasta
21 اردیبهشت 92 20:49
876487 خصوصیش نکردم که راحت پیداش کنی اما لطفا تاییدش نکن عزیزم بوووووووووووس
مامان یزدان
22 اردیبهشت 92 9:00
سلام عزیزم.وبلاگ سارا جون رو هم دیدم.عالیه.همیشه فکر می کردم چرا تو لینک های پارسا جون نیستش.شاید وبلاگ نداره ولی وقتی وب سارا رو باز کردم متوجه شدم که از پارسال راه اندازی شده.خیلی تعجب کردم. دست مامانی و سارا جون درد نکنه.
مامان شیدا
23 اردیبهشت 92 14:31
وایییییییی چه جشن قشنگی مبارک باشه گلم مامانی مراسم گل غلطان چیه میشه توضیح بدید