نفسم پارسا جوننفسم پارسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

هر روز از زندگی پارسا

11 امین ماه زندگیت مبارک

1392/3/3 11:03
نویسنده : مامانی
1,196 بازدید
اشتراک گذاری

 ماه گذشت وای که چه زود روزها میان و میرن. من که باورم نمیشه پسر یک روزه من حالا شده 11 ماهه .

مبارکت باشه پسر کوچولوی من .

خوب حالا بگم از پسمل مامان که تو ماه گذشته چه کارها بلد شده .

خوابیدنت که ننه برات بگه عالی شده دیگه از اون همه خوندن و تکون دادن زیاد خبری نیست مهمترین دلیلش هم اینه که وعده های خوابت رو به توصیه همکارم کم کردم دیگه ساعت 2 بخوابی و 3 بیدار شی و بعد هم دوساعت دیگه خوابت کنم خبری نیست . بعد از ظهرها که از خستگی با یه تکون و با یکم گوش کردن لالایی که سارا برات خونده و تو گوشیم ضبط کردم خوابت میگیره بعد از یکی دو ساعت که بیدار بشی دیگه رو خودم فشار نمیارم غروب هم به زور خوابت کنم، جیگرم میذارم ساعت 11 شب خودت التماسم بکنی که بخوابونمت و بشتر مواقع موقع شیر خوردت چشمهای کوچولوت میفته رو هم. و  چون خیلی خوابت میاد شب هم تاصبح زیاد بیدار نمیشی و اذیتم نمیکنی. آفرین آقا

خوب از خوردنت هم که دیگه هرچی بگم کم گفتم هر چی بهت میدم با کمال میل دوست داری و پس نمیزنی . مثل یه پسر مودب میشینی و غذات و میخوری. این ماه هم رفتی حسابی تو کار بستنی.خیلی دوست داری و بیشتر وقتها با سارا کورس میذاری.

تازه آب خوردنت هم با لیوان خیلی بهتر شده. دیگه دندونهات و تق تق نمیزنی به لیوان و میتونی تقریباً خوب بخوری.

شیر خوردنت هم که علاقه ات هرروز بیشتراز دیروز میشه. هرچند که با هر بار خوردنت من و هزار تا گاز میگیری و جیغ مامان به هوا میره اما همین شیطنتهات من و میکشه جیگرررررررررررر مامان

EmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

یه اتفاق مهم دیگه هم که افتاده اینه که ٨ روزه که دیگه وسط روز نمیام بهت شیر بدم. پرستارت میگه اصلاً بی قراری نمیکنی و با اشتهای کامل غذات و میخوری و جای شیر بستنی میخوری و حالش و میبری

کارهایی هم که یاد گرفتی بای بای ، دس دسی ، نا ی نای کردنه . با صدای همه چی نای نای میکنی حتی با صدای گوشتکوب که گردو میشکنیم.وقتی هم به شکم میفتی دستهات ومیزنی زمین و دنده عقب میری. البته دوسه بار که دستت و میزنی زمین و عقب میکشی خودت و خسته میشی و صدات در میاد. وقتی هم لبه مبل و میگیری یه دقیه وامیستی بعدش هم خسته مشینی و میشنی.قربون کدو تنبلم بشم که به خودش زحمت نمیده یکم تلاش کنه. البته تپل ها یکم دیر تر راه میفتن و لاغر تر ها فرزتر هستن فکر کنم.

دیگه اینکه خلاصه من و بابا و سارا همه جوره دوستت داریم و از بودنت در کنارمون لذت میبریمزبانکده محصل و خدارو هر روز هزار بار شکر میکنیم.

 

چند تا عکس هم از ماه ١١ ام زندگی عسلم

پارسا در حال آهنگ زدن

دو تا دندون داره پسرم خیار هم که میخوری مثل آسیاب خورد میکنی میدی بیرون

 واین هم سرگرمی جدید پارسا که از تاب بیشتر دوست داره و موقع سوار شدن یه عالمه سخنرانی میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زیبا مامان پارسا
31 اردیبهشت 92 23:37
سلام دوست خوبم.11ماهگی پارسا جون مبارک.ایشالا به زودی آقاپارسا راه میره و خوشحالتون میکنه.پارسای من که تا یک سالگی 4دست و پا هم نمی رفت اما ماشالا الان یک لحظه نمی شینه. پسرها مخصوصا تپلی هاش دیر راه می افتند ولی امان از بعدش که راه می افتند دیگه هیچ چیز از دستشون در امان نیست.
نسیم-مامان آرتین
1 خرداد 92 9:21
ای جونم من قربون اینپسمل 11 ماهه بشم خاله کاش الان پیشت بودم و اول محکم میچلوندمت و بعد گازت میگرفتم آخرش اونقدر بوست میکردم که دادت در بیاد عزیز دلم عاشقتم
نسیم-مامان آرتین
1 خرداد 92 9:56
بزرگ مردان، کوچولوی خونه ما پیشاپیش روزتون مبارک
مامان یزدان
5 خرداد 92 16:33



متین من
16 خرداد 92 1:33
ای جونم عزیزم 11 ماهگردت مبارک فدای تو پسر ناز وتپل بشم که مامان باید حتما واست اسپند دود کنه واینکه بستنی خیلی دوس داری خوابت و غذات خوب شده ماشالا داری گلم افرین که دست میگیری به مبل آره سمیه جون بچه های تپل دیرتر فعالیت دارن تا لاغر منم موافقم دوسی چرا نه اس میدی نه تلفن ازت خبری نیست دختر وپسر مثل گلت ببوس