نفسم پارسا جوننفسم پارسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

هر روز از زندگی پارسا

12 ماهگی( اولین تولد زندگی پارسا)

1392/4/2 18:38
نویسنده : مامانی
1,632 بازدید
اشتراک گذاری

روز تولد تو میلاد عشق پاکه

برای شکر این روز پیشانیم به خاکه

پنج شنبه ٣٠/٠٣/١٣٩٢ ساعت ٩:١٠ دقیقه در حالیکه واریز حقوق داشتیم و بانک حسابی شلوغ شده بود اما من یکی از لحظات زیبای عمرم و هرگز فراموش نکردم و با تمام وجودم بهترین ها را برایت آرزو کردم.پاره تنم  عشق مامان  تولدت مبارک .لحظه ای که شاید دوباره تکرار نشه روزی که خدا بهتری هدیه اش و بهم داد. خدایا هزاران هزار بار شکرت.واسه هزارمین بار میگم دمت گرم خدا جوووووووووون

  طبق قرار قبلی روز تولد آقا پارسا بعد از ظهر پنج شنبه منتظر عمو سعید بودیم که از راه برسن.

جشن تولد یک سالگیت بر خلاف اینکه زیاد نبودیم و دوتا خانواده کوچک دور هم بودیم بسیار بسیار خوش گذشت. رفتیم چشمه علی و جمعه ناهارمون و خوردیم بعد از ظهر هم هنگام رفتن یه جشن کوچولو گرفتیم و همه با هم هزار تا آرزو واست کردیم.

 پارسا در چشمه علی

محمدرضا پسر عمو سعید . دوست جونی پارسا

پارسا و محمدرضا با باباهاشون

 تولد پارسا

birthday cake blow emoticonbirthday cake blow emoticonbirthday cake blow emoticonbirthday cake blow emoticonbirthday cake blow emoticon

پارسا و آبجی سارا

قربونش برم پسرم و که لباس هم یادم رفت تنش کنم بس که عجله ای شد

نورا خواهر محمد رضا با پارساو  سارا

 

 

آرزویم این است دلت خوش باشد/نرود لحظه ای از صورت ماهت لبخند/نشود غصه دمی نزدیکت/لحظه هایت همه زیبا باشند/از خدا می خواهم/که تو را سالم و خوشبخت بدارد همه عمر/و نباشی دلتنگ.
نازنینم تولدت مبارک.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان عرفان - نگار
4 تیر 92 8:37
پارسا جونم تولدت مبارك . بذار به زبون آذري هم بهت تبريك بگم : بوگوئن سنين دوغما گونوئن ، آنا دان اوئلموش بو گونون موبارك اوئلسون .
مامان عرفان - نگار
4 تیر 92 8:38
خاله من هم هندونه ميخوام . الهي خاله فدا بشه كه هندونه ات از خودت بزرگتره .
مامان عرفان - نگار
4 تیر 92 8:41
سميه جونم دستت درد نكنه . همه چي بيسته بيسته . تزئين اتاق هم عاليه عزيزم . ايشالا تولد صدو بيست سالگي پارسا جون ، سالم و سلامت در كنار سارا جونه گل و آقاي همسري ات ، خوش و شاد باشي .
مامان عرفان - نگار
4 تیر 92 8:45
سمبه جونم خوشحالم كه بهتان خوش گذشته تولد پارسا جون كه از اينكه نتونسته بودي دوستهات را دعوت كني ناراحت نشي. به قول خودت دمت گرم خدا جووووووووون .
نسیم-مامان آرتین
4 تیر 92 9:09
ای جونم من قربون اون خنده هات بشم که ماهترت کرده نازنینم ایشالا 120ساله بشه زیر سایه پدر ومادر
♥متین من♥
5 تیر 92 2:26
سمیه جون بیا وبم به یک مسابقه وبلاگی دعوت شدی...
مامان عرفان - نگار
5 تیر 92 8:33
از عكسها پيداست كه پارسا جون دوست نداره كسي كلاه بذاره سرش .
مامان امیرحسین
5 تیر 92 11:35
به وب ماهم سربزنین. خوشحال میشم. تولد گلسرتون مبارک از طرف من ببوسش
♥متین من♥
5 تیر 92 15:47
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه میخواین بهش رای بدید کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین ممنونم .. اگربهم رای ندی دعا می کنم: در قشنگترین و زیباترین لحظه های خوابت پشه بره تو دماغت...‏!‏‏!‏‏!‏
مامان یزدان
8 تیر 92 8:19
عزیزم تولدت مبارک.
خاله فاطی
21 تیر 92 18:40
سلام گل قشنگ خاله قربونت برم من . تولدت مبارکککککککککککک انشاله 120 ساله بشی با تن سالم و دل خوش و لب همیشه خندون. ببخش که دیر سر زدم خیلی گرفتار بودم این مدت بوس بوس برای عشق خاله


مرسی خاله جون ایشالا تولد کوروشی . بوس خاله