نفسم پارسا جوننفسم پارسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

هر روز از زندگی پارسا

واکسن و قد و وزن یکسالگی

1392/4/5 17:05
نویسنده : مامانی
663 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مادر به دورت بگرده. این یه سال و هر وقت میومدم واسه قدو و وزنت بنویسم با ذوق و شوق مینوشتم اما این دفه نهههههههههههه.0220.gif

یکم ناراحتم اما مهم نیست عزیز دلم.

اول از واکسن بگم 0249.gifکه بر خلاف واکسن های قبل یه دونه اونم به دست راستت بود. باز هم بر خلاف واکسن های قبل تب و ناراحتی در کار نبود یعنی خانم پرستار گفت که اصلاً این واکسن تب نداره که تب کنه . تو هم یه دقیقه ای جیغ زدی و با خانم مقدسی برگشتیم خونه و تو ماشین شروع کردی به خندیدن.

حالا از قدو و زنت بگم .البته قبلش باید بگم که باز هم خانم پرستار گفت ٦٠ درصد بخار در آوردن دندوناشه که رشدی نداشته چون خیلی به بچه فشار میاد و سختی میکشه. الهی قربونت بشه مامان که تو هم کم ناراحتی نکشیدی تا این دو تا در بیاد.من که همه سعی ام و کردم از نظر غذا و قطره های ویتامین واست کم نذارم اما از امروز میخوام بیشتر سعی کنم و حتی سر سوزنی بی تفاوت نباشم.0091.gif

من و ببخش عزیزکم اگه کوتاهی کردم بووووووووس0123.gif

 

تاریخ

سن

قد

وزن

دور سر

٠٢/٠٤/٩٢

١سال

٧٦

٢٠٠/١٠

٤٧

فقط ٢٠٠ گرم دور سر هم هیچیییییییی قد هم ٢ سانت. عجب رشدی تو ٣ ماه0218.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان عرفان
6 تیر 92 9:23
عزيزم تو واقعا مامان نمونه اي . ايول
مامان حسین جون
6 تیر 92 15:50
سلام دوستان گلم حسین جون وپسرخاله ش محمدیزدان جون درمسابقه جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده دوستان عزیزم اگه می تونید باارسال یک اس ام اس باقیدکد202 203 به شماره 20008080200بهشون رای بدین لطفا کدها رو همینجور که نوشتم بنویسین بدون خط فاصله یا هر علامت دیگه ای از لطف شما سپاسگذارم
مامان عرفان
8 تیر 92 8:58
عزيزم نگران نباش .درست ميشه . من عرفان را در كوچيكي به خاطر غذا نخوردنش زياد بردم دكتر اما همه شان گفتند تو پياله را برميداري ميوفتي دنبال بچه به خاطر اون. حالا همون عرفان اونقدر غذا ميخوره كه ديگه بهش ميگم بسه مامان .
نسیم-مامان آرتین
8 تیر 92 9:24
وای سمیه جون بازم خدا رو شکر پسری سالمه و شیطون من چه بگم که تو این 1ساله آرتین 3کیلو هم وزن اضافه نکرده کلا این شکلیم
مامان عرفان
10 تیر 92 9:38
سلام خانومي . يكم درگير امتحانم هستم . شايد يكي دوهفته نتونم بهت سر بزنم . ببخش . بعد از امتحانم حتم دوباره ميام پيشت . برا تموم شدن امتحانم لحظه شماري ميكنم كه زودتر بيام پيشت . فعلا باي عزيزم