نفسم پارسا جوننفسم پارسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

هر روز از زندگی پارسا

پسر 35 ماه من

1394/4/28 21:54
نویسنده : مامانی
1,326 بازدید
اشتراک گذاری

بعد یه مدت نسبتا طولانی دارم واست مینویسم نفسم،تو مدت این 5 ماه نفس بودی نفس تر شدی عزیزکم. الان که دارم واست مینویسم سر کار نشستم و اوقات بیکاری یه گریز میزنم و چند خطی واست مینویسم .وقتم خیلی کمه نمیرسم عزیزم با بزرگ شدن تو و سارا مشغله منم زیاد تر میشه.

همه فکرهامو کردم قرار شد از اول مهر که سارایی میره مدرسه شماهم به مهد کودک بری و با خونه خداحافظی کنی. دیگه وقتشه دوست و همبازی داشته باشی و شروع کنی شعرها رو یاد گرفتن. و به قول بابایی یکم مستقل بشی.

با تلاشی که واسه از جیش گرفتنت کردم و هیچ فایده ای نداشت با ورود به 34 ماهگی با وجود اینکه از دستشویی رفتن متنفر بودی و جیغ میکشیدی یه روز اومدی گفتی مامانی جیش دارم و من از تعجب چشام گرد شده بود و فکر میکردم داری الکی میگی چون قبلش همیشه میخندیدی و میخواستی اذیتم کنی میگفتی مامانی جیش داشتی برا من بگو متل حرف خودم که همیشه بهت تذکر میدادم.

اما این بار به حالت جدی گفتی مامانی جیش دارم منم به سرعت نور بغلت کردم و رفتیم دستشویی ودیدم بعععععله گل پسرم واسه اولین بار تونست بره دستشویی و کلی همگی دست زدیم و تو هم حسابی ذوق کرده بودی و دیگه با پوشک البته فقط واسه روزها خداحافظی کردی و فقط شبها پوشکت میکردم.

والان هم که سه سال و 22 روزه هستی دوشبه که شب هم پوشک نمیشی عزیزکم. و سه شنبه ساعت 4 صبح 23/04/93 کلی به مامان حال دادی عزیزم .صدام کردی و کفتی جیش دارم منم انچنان پریدم از خواب که انگار دنیا رو بهم دادن.و فقط میمونه پروژه شیشه ی شیرت که اونم به زودی باید ازت بگیرم.

بلبل زبونیتم واسه خودش دنیایی داره عزیزم روزی نیست بخاطر حرف زدنت کلی هممون نخندیم . سی و دو ماهه بودی که چند تا شعرو بلد شدی و همش میخونی.

جوجه زرده و آهویی دارم خوشگله و حسن دنده به دنده واتل متل توتوله و یه توپ دارم قلقلیه و عروسک قشنگ من قرمز پوشیده و عروسکم لالاش میاد و یه دختر دارم شاه نداره رو کامل میخونی .

صحبت کردنت هم دیگه تقریباً عالی شده فقط به کلمه های سخت که میرسی وقتی میخوای بگی خیلی خنده دار میشی.

پارسا جونم عشقمی مامانی همه جوره میخوااااااااااااااااااااااااااااامت نفسممممممممممممممممممممممممم.

این چند تا عکس هم تو فاصله سی تا سی و پنج ماهگیته عزیزم که بیشترش هنر سارا جونیه.

 

پسندها (2)

نظرات (0)