نفسم پارسا جوننفسم پارسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

هر روز از زندگی پارسا

کوروش خان اولین دوست کوچولوی پارسا

1391/9/22 8:33
نویسنده : مامانی
842 بازدید
اشتراک گذاری

پارسای گلم این کوروش کوچولو رو که میبینی پسر دوستم و خاله فاطی  جون خودته. وقتی اومده بودن دامغان شما واسه اولین بار همدیگرو ملاقات کردید _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ .من با مامانش از ٧سالگی دوستم آرزو میکنم شما هم واسه هم دوستهای خوبی بشید وهر دو آدمهای موفق و آینده خوبی رو پیش رو داشته باشید.

اینکه بعدها بدونی اولین دوست زندگیت کوروش کوچولو بوده  شاید برات دونستنش لذت بخش باشه. من که خودم الان کلی ذوق کردم.

فدای هردوتون بشم من. آرزو میکنم  هر لحظه تک تک سلولهای بدنتون همیشه صحیح و سالم باشه.

اولین دوست جون پارسا.موفق باشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)