نفسم پارسا جوننفسم پارسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

هر روز از زندگی پارسا

167 روز با پارسا

1391/9/12 10:14
نویسنده : مامانی
940 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

امروز مامان 167 روزه داره روزهای خوشی و با پارسا میگذرونه یعنی مامان 13 روز دیگه مرخصی 180 روزه اش تمومه هزار تا غصه ریخته رو سرم. چند روز پیش از بانک زنگ زدن گفتن باید 26 ام برم سر کار. دنیا روی سرم خراب شد. چند روزی هم هست حسابی دارم میگردم واست یه پرستار خوب پیدا کنم.connie_rockingbaby.gif از اونجایی که میگن خدا همیشه بزرگه امروز خانم مقدسی پرستار 3 سال پیش آبجی سارا خودش زنگ زدو گفت بچه ای که پیشش بوده رفته مهد کودک میتونم پارسا رو واست نگهدارم. منم که اصلاً باورم نمیشد از خوشحالی به همه خبر دادم. dance3.gifخیلی مهربونه عزیزم خیال منم تا حدودی راحت شد.خدایا بازم شکرت

 قربون همتون بشه مامان

این هم برگه مرخصیمه که 25 آذر تموم میشه. واقعاً این 6 ماه یه چشم به هم زدن بود. فکر میکنم 2 شب و روز اومدو رفت.

اصلاً دوست ندارم نگاش کنم

نایت اسکین

   خدايا  روزها مي گذرد و من در پيچ و خم جاده هاي زندگي گيج و مبهوت گام برمي دارم من در اين خستگي تنها به كمك كورسويي از نور اميد تو گام بر مي دارم  من مي دانم كه چاره اي جز رفتن نيست و مي روم اما خدايا بدان تنها به اميد تو مي روم پس تنهايم نگذار 

قربونت بشم من که دارم تنهات میذارم

نایت اسکین

نخند وقتی یادم میفته دارم تنهات میذارم اشکم میاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علی
17 فروردین 95 16:49
سلام من داستن پارسا رو خوندم خدایی خیلی ناراحت شدم صبرم بریده بود برا خوندنش دیگه داغون شده بودم حالا شما چی کشیدین خدا میدونه خیلی سخته من 22 سالمه دعا کن که بتونم ازدواج کنم نه برای ازدواج نه چون عاشق بچم یه دختره خشکل داشته باشم دعا کنید که زود برم سرکار خوب و با یه خانم با شخصیت و محترم ازدواج کنم انشالله پارسا جان هم همیشه تنش سالم باشه و موفق و سر بلند و مادر و پدرش هم همینطور که این یه سرباز پشتش وایسادن