نفسم پارسا جوننفسم پارسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

هر روز از زندگی پارسا

شمارش معکوس تا اولین سال تولد

1392/3/30 8:06
نویسنده : مامانی
1,429 بازدید
اشتراک گذاری

٤     ٣     ٢     ١   بمبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب

عزیزم ، عشق مامان چند روز دیگه بیشتر نموده اولین سال زندگیت و پشت سر بذاری. قصد داشتم دوستهای دوران دانشگاهم و دعوت کنم و  واست تولد بگیرم تا  به خودمم خیلی خوش بگذره. دلم واسه اون همه خنده تو حیاط دانشگاه تنگ شده . میخواستم واسه یه ساعت هم شده دوباره تکرار بشه.

اما نشد. دوست بابا ( عمو سعید) زنگ زدن و از گرگان پنج شنبه و جمعه دقیقاً روز تولدت دامغانن. خیلی مهربونن عزیزکم خیلی هم دوستت داره

بابایی هم پیشنهاد داد دو تا خانواده واست جشن تولد بگیریم. البته میدونم باز هم خوش میگذره چون نی نی اونها 6 ماه ازت بزرگتره و خودشون هم حسابی با حال و شادن.

بای بای پسملی تا تولد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

نسیم-مامان آرتین
27 خرداد 92 8:55
قسمت ایشالا این دفعه در هر صورت گل خاله پیشاپیش تولدت مبارک
مر30

مامان عرفان
27 خرداد 92 9:32
سميه جونم گفتي كه كامنتم را نديدي احتمالا ثبت نشده باشه باز هم برات مي نويسم : عزيزم وقتي ديدم پست را فقط براي من گذاشتي خيلي خوشحال شدم كه اندازه نداره و بعدش هم قيافه ات درست شبيه قيافه اي بود كه در تصوراتم ازت در ذهنم داشتم . مهربون و متين و خوشگل و ناز و خانوم . منم در اولين فرصت در وب برات عكس مي ذارم . عزيزم خيلــــــــــــــي دوستت دارم .
مامان عرفان
27 خرداد 92 9:33
پارسا جونم پيشاپيش تولدت مبارك خاله
مامان عرفان
27 خرداد 92 9:33
سميه جونم ايشالا هميشه خوش باشين
مامان عرفان
28 خرداد 92 8:37
ايشالا سال ديگه دوستهاي دانشگاهت را دعوت ميكني و خوش ميگذره . امسال هم اميدوارم بهت خيلي خوش بگذره.
مامان عرفان
28 خرداد 92 9:14
____█████____█████

___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██

_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██

██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██

██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██

_██♥◊◊______________◊◊♥██

__██♥◊◊___________◊◊♥██

____██♥◊◊_______◊◊♥██

______██♥◊◊__◊◊♥██

________██♥◊◊


___________██♥◊◊

_____________██♥◊◊

_______________██◊

قربون قلبت


نگار
30 خرداد 92 9:11
به نظرسنجي دعوتي عزيزم
نگار
30 خرداد 92 10:46
سميه جونم مثل اينكه حسابي سرت شلوغه . مشغول تدارك براي تولدي عجيجم؟؟؟؟ كمك بخواهي بگو بهم .


نه ممنون دستت درد نکنه
♥متین من♥
30 خرداد 92 15:57
سلام چرا اینقدر تو بی معرفت شدی تولد پارسا هم پیشاپیش مبارک شماره تلفنم خصوصی واست میذارم
♥متین من♥
30 خرداد 92 15:58
پیام های خصوصی رو برو توی قسمت ارتباطات وبت آخرین نظرات خوانندگان بیار خصوصی رو میبینی نباید تایید کنی
♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
30 خرداد 92 16:28
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم
زیبا مامان پارسا
31 خرداد 92 12:10
تولدت مبارک عزیزم.ایشالا تولد 120سالگیت .زیر سایه لطف خدای مهربان سالهای قشنگی رو درکنار خانوادت واست آرزو دارم
زیبا مامان پارسا
31 خرداد 92 12:12
نگار
1 تیر 92 8:33
حيف كه راهمان دوره وگرنه ميومدم اتاق تولد را تزئين مي كردم . عاشق كارهاي تزئين هستم .
نگار
2 تیر 92 10:38
ديگه قلبمون تاپ تاپ ميزنه . پس كي اين شمارش معكوس تموم ميشه ؟؟ منتظر عكسهاي تولديم .