نفسم پارسا جوننفسم پارسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

هر روز از زندگی پارسا

اولین سال میلادی با پارسا

1391/10/17 17:41
نویسنده : مامانی
1,379 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم اولین سال نوی میلادی با 5 روز تاخیر مبارکت باشه.

شکلکهای جالب آروین

سال ٢٠١٣ شده در حالی که ٦ ماه و ١٢ روزه هستی عسلم.امیدوارم سالیان سال سلامت و تندرست باشی و از کنار هم بودن نهایت لذت و ببریم.  شکلکهای جالب آروین

 

کریسمس مبارک عزیزم

مبارکه عسلم

ای جونم نصفه

این هم قند عسل مامان که در سال ٢٠١٣ میتونه بشینه و واسه چند دقیقه ای بازی کنه اما یکم که خسته میشه میره رو ویبره و یا چپ میفته یا راست یا مثل الان که عکس و انداختم به پشت افتاد و خدارو شکر افتادی روی بادکنک پشت سری و نیفتادی روی زمین کوشکولوی من.

 قربونت بشم با نشستنت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

کورش
17 دی 91 19:45
سلام پارسا جونم خوبی عکسات خیلی خیلی قشنگه ایشالا کریسمس خوبی داشته باشی.
نسیم -مامان آرتین
18 دی 91 11:18
سال جدید میلادیت مبارکت باشه آقا کوچولو
ستیا طلا
18 دی 91 12:08
خیلی اقا میشی وقتی میشینی مبارکت باشه جیگر لپتو بخورم
کورش
19 دی 91 19:49
سلام اقاپارسای گل گلاب.خوبی من کورشم. چه عکسای قشنگی داری.افرین به اون مامان باسلیقت که این همه برات عکسای قشنگ می زاره.من از اونی که نشستی خیلی خوشم می اد چون دوست من تازه می تونه بدون کمک بشینه .
متین من
22 دی 91 17:10
مبارکه پارسا جون عزیزم شش ماهگیت رو من اولین نفرم که تبریک می گم هوراااااا